Ogłoszenie nr. 144475



Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

  • Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • Referent
  • Wydział Prawny

Wymiar etatu: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: Radom ul. Bolesława Limanowskiego 29A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • prowadzi postępowania administracyjne na zasadach przewidzianych przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o transporcie drogowym, w tym przygotowuje projekty decyzji i postanowień administracyjnych oraz wezwań i innych pism procesowych
  • prowadzi postępowania administracyjne w trybach nadzwyczajnych określonych przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego
  • udziela informacji prawnych na temat obowiązujących przepisów prawa w zakresie transportu drogowego w sprawach dotyczących zadań Inspekcji Transportu Drogowego
  • opiniuje sprawy związane z procedurą odwoławczą
  • współdziała z wydziałami i samodzielnymi stanowiskami Inspektoratu w zakresie stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz sprawowanie nadzoru w zakresie stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej
  • współpracuje z organami administracji rządowej, samorządowej i sądami
  • prowadzi czynności wyjaśniające i zastępstwo przed sadami w sprawach o wykroczenia
  • rozpatruje sprawy związane z umarzaniem, odraczaniem lub rozkładaniem na raty należności pieniężnych wynikających z decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Wymagania niezbędne

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Znajomość przepisów procedury administracyjnej oraz z zakresu transportu drogowego, w szczególności: Kodeks
    postępowania administracyjnego, ustawa o transporcie drogowym, ustawa o czasie pracy kierowców, ustawa Prawo o
    ruchu drogowym, ustawa o przewozie towarów niebezpiecznych, ustawa Kodeks wykroczeń, ustawa Kodeks
    postępowania w sprawach o wykroczenia oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw
  • Umiejętność analizy zapisów urządzenia rejestrującego czas pracy kierowców
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Kompetencje: komunikatywność, myślenie analityczne, sumienność, chęć do uczenia się
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Szkolenie z zakresu przepisów dotyczących czasu pracy kierowcy, przewozu odpadów, materiałów szybko psujących się,
    zwierząt, towarów niebezpiecznych itp.
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Racjonalna organizacja czasu pracy - umiejętne rozplanowanie obowiązków z uwzględnieniem wagi danych spraw
  • Znajomość języka angielskiego

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

Dokumenty niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty dodatkowe

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
    skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:
12-11-2024

Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu ul. Bolesława Limanowskiego 29A 26-610 Radom

Inne informacje:

Co oferujemy

  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
    niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
    wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu
    potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
    w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był
    mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

  • Praca w siedzibie Urzędu. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. W budynku jest winda.

Dodatkowe informacje

Oferty nie spełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, niekompletne, przesłane po terminie oraz
przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, dostarczone faksem nie będą
rozpatrywane. Weryfikacja spełnienia przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na
podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne" - za kompletne oferty uznane
będą oferty zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia opatrzone
aktualną datą. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych
dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydatki/kandydata.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz termin kolejnego etapu naboru zostaną umieszczone w
Biuletynie Informacji Publicznej Inspektoratu. Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu 48 363 51 87
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-12-02

Aplikuj do: 12 listopada 2024
W formie papierowej na adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu
ul. Bolesława Limanowskiego 29A
26-610 Radom
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 48 363 51 87
lub mailowego na adres: kadry@mazowsze.witd.gov.pl

Dokumenty należy złożyć do: 12.11.2024
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

o 1/ Administrator danych: Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego.

o 2/ Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mazowsze.witd.gov.pl.

o 3/ Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

o 4/ Informacje o odbiorcach danych: Komisja rekrutacyjna.

o 5/ Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z
uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający
z przepisów o archiwizacji.

o 6/ Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres
kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa).

o 7/ Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

o 8/ Informacje o wymogu podania danych:
o Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie
cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
o Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym
czasie.
o Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
o Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowani.

Wzory oświadczeń

https://arch.mazowsze.witd.gov.pl/wp-content/uploads/2024/10/owiadczenie.pdf

 


Archiwalne ogłoszenia

Aktualizacje do tej strony

Ostatnia aktualizacja strony miała miejsce 25-11-2024 o godzinie 12:47 przez Eryk Perucki

Ta strona została zaktualizowana 31-10-2024 o godzinie 08:07 przez Eryk Perucki

Ta strona została zaktualizowana 31-10-2024 o godzinie 08:05 przez Eryk Perucki