Wniosek o udzielenie ulgi w wykonaniu administracyjnej kary pieniężnej nałożonej decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego należy składać do Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego.
Organ w przypadkach uzasadnionych ważnym interesem publicznym lub ważnym interesem strony, może udzielić ulg w wykonaniu administracyjnej kary pieniężnej przez:
odroczenie terminu wykonania administracyjnej kary pieniężnej lub rozłożenie jej na raty;
odroczenie terminu wykonania zaległej administracyjnej kary pieniężnej lub rozłożenie jej na raty;
umorzenie administracyjnej kary pieniężnej w całości lub części;
umorzenie odsetek za zwłokę w całości lub części.
W przypadku umorzenia zaległej administracyjnej kary pieniężnej umorzeniu podlegają także odsetki za zwłokę w całości lub takiej części, w jakiej została umorzona zaległa administracyjna kara pieniężna.
Wymagane dokumenty
Wnioskodawca składa wniosek o udzielenie ulgi w spłacie kary pieniężnej ze wskazaniem rodzaju wnioskowanej ulgi. Do wniosku należy załączyć Oświadczenie o majątku, dochodach i źródłach utrzymania, dokumenty wskazane w Oświadczeniu oraz inne dokumenty przedstawiające aktualną sytuację materialną wnioskodawcy.
Opłaty
Wnioskodawca obowiązany jest do uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 10,00 zł. Składający wniosek zobowiązany jest dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej. Organem podatkowym właściwym w sprawach opłaty skarbowej jest Prezydent Miasta Radomia.
Numer konta bankowego właściwy dla dokonywania opłat skarbowych wskazany jest na poniższej stronie internetowej:
http://bip.radom.pl/ra/urzad-miejski/numery-rachunkow/13136,Numery-rachunkow.html
Podstawa prawna:
art. 189k ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
art. 261 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
art. 1 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
pkt 53 części I załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
§ 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 września 2007 r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej
Załączniki:
Plik | Rozmiar | Typ | Autor | Data dodania | |
---|---|---|---|---|---|
Oświadczenie o majątku, dochodach i źródłach utrzymania.pdf | 0.2 MB | Dokument PDF | Łukasz Woźniak | 2017-07-06 14:47:08 | Pobierz |
Strona została utworzona: 2017-07-06 09:14:45
Aktualizacje do tej strony
Ostatnia aktualizacja strony miała miejsce 14-01-2019 o godzinie 08:04 przez Łukasz Woźniak
Ta strona została zaktualizowana 14-01-2019 o godzinie 08:03 przez Łukasz Woźniak
Ta strona została zaktualizowana 21-08-2018 o godzinie 10:12 przez Eryk Perucki
Ta strona została zaktualizowana 03-01-2018 o godzinie 12:50 przez Eryk Perucki
Ta strona została zaktualizowana 06-07-2017 o godzinie 14:47 przez Łukasz Woźniak
Ta strona została zaktualizowana 06-07-2017 o godzinie 14:47 przez Łukasz Woźniak
Ta strona została zaktualizowana 06-07-2017 o godzinie 14:46 przez Łukasz Woźniak
Ta strona została zaktualizowana 06-07-2017 o godzinie 14:46 przez Łukasz Woźniak
Ta strona została zaktualizowana 06-07-2017 o godzinie 09:29 przez Łukasz Woźniak
Ta strona została zaktualizowana 06-07-2017 o godzinie 09:24 przez Łukasz Woźniak
Ta strona została zaktualizowana 06-07-2017 o godzinie 09:24 przez Łukasz Woźniak
» Zobacz pełny rejestr zmian tej strony