Ogłoszenie nr. 25565
- Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- st. referent ds. windykacji nal.
- w Wydziale Finansowo - Księgowym
Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Radom; 26-610 Radom, ul. Limanowskiego 29 a
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie ewidencji decyzji wystawianych w WITD pozwalającej na prowadzenie analityki przypisów należności budżetowych WITD i ewidencji decyzji nakładających kary będące przypisami dysponentów zewnętrznych (GITD, zarządcy dróg).
- Codzienna identyfikacja wpłat na konta pomocnicze w zakresie określenia jakiej decyzji dana wpłata dotyczy i opisywanie w tym zakresie wyciągów z kont.
- Na podstawie bieżącej analizy wpływu środków na konta pomocnicze z tytułu zaspokojenia należności WITD i należności stanowiących dochody jednostek zewnętrznych przygotowywanie „zleceń dokonania przelewów” dotyczących przekazywania dochodów budżetowych, należności do GITD i zarządców dróg z tytułu kar, w terminach przewidzianych przepisami.
- Przygotowywanie i dokonywanie miesięcznych i rocznych uzgodnień rozliczeń w zakresie przypisów należności GITD i zarządców dróg z tytułu decyzji wystawionych przez WITD i stanu rozliczeń środków przekazanych tym jednostkom na zaspokojenie decyzji.
- Wprowadzanie do komputerowego systemu ewidencyjnego, stanowiącego ewidencję analityczną dla konta należności budżetowych WITD, decyzji stanowiących podstawę zwiększenia przypisu oraz decyzji zmniejszających ten przypis.
- Prowadzenie rozliczeń z tytułu należności budżetowych i rozliczeń z dysponentami zewnętrznymi (GITD, zarządcy dróg) w zakresie przypisów ich należności i środków przekazywanych na ich konta z tytułu wyegzekwowania tych należności.
- Uruchamianie procedury windykacji i egzekucji do wymagalnych i niezapłaconych decyzji administracyjnych i prowadzenie w tym zakresie współpracy i korespondencji z Urzędami Skarbowymi i Komornikami Sądowymi.
- Analiza stanu należności budżetowych WITD w celu przygotowania danych do sprawozdawczości budżetowej w tym zakresie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
- Kurs w zakresie księgowości.
- Bardzo dobra znajomość: ustawy o rachunkowości i przepisów wykonawczych, ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych, ustawy o transporcie drogowym i przepisów wykonawczych, ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i przepisów wykonawczych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o komornikach sądowych i egzekucji.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
w y m a g a n i a d o d a t k o w e:
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej w dziale/wydziale księgowości
- Przeszkolenie w zakresie egzekucji administracyjnej obowiązków pieniężnych
- Umiejętność pracy na komputerze w środowisku WINDOWS.
- Znajomość obsługi ewidencyjnych programów księgowych i kalkulacyjnego arkusza excel.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego kurs w zakresie księgowości.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie egzekucji administarcyjnej obowiązków pieniężnych.
Termin składania dokumentów:
24-04-2018
Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego Limanowskiego 29a 26-610 Radom
Inne informacje:
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Adres urzędu:
- 26-610 Radom, ul. Limanowskiego 29 a
Liczba stanowisk pracy:
- 1
Warunki pracy:
- Praca w siedzibie Urzędu.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. W budynku jest winda.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, niekompletne, przesłane po terminie oraz przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, dostarczone faksem nie będą rozpatrywane.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne" - za kompletne oferty uznane będą oferty zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia opatrzone aktualną datą.
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydatki/kandydata.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz termin kolejnego etapu naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Inspektoratu. Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu 48 363 51 87
Wytworzył/Odpowiada:
Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego
Jednostka organizacyjna:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu
Udostępniła/udostępnił:
Ewa Pawlak-Bąk
Komórka organizacyjna:
kadry
Wprowadzono:
14-04-2018
Archiwalne ogłoszenia
Aktualizacje do tej strony
Ostatnia aktualizacja strony miała miejsce 22-05-2018 o godzinie 13:56 przez Łukasz Woźniak
Ta strona została zaktualizowana 11-05-2018 o godzinie 12:59 przez Łukasz Woźniak
Ta strona została zaktualizowana 14-04-2018 o godzinie 13:30 przez Łukasz Woźniak
Ta strona została zaktualizowana 14-04-2018 o godzinie 13:29 przez Łukasz Woźniak
Ta strona została zaktualizowana 14-04-2018 o godzinie 13:29 przez Łukasz Woźniak
Ta strona została zaktualizowana 13-04-2018 o godzinie 13:08 przez Łukasz Woźniak